pekingzeeland.reismee.nl

Oekraïne

Dag allemaal, vandaag een kort verhaaltje want het gaat via mijn telefoon. Na een boerenontbijr vertrokken maar na 100 mrt seinsignalen van Frits er blijven lampjes branden. Na een korte inspectie vertoont de dynamo kuren . Mooi plekje opgezocht om de reservedynamo erop te zetten en na een uurtje konden we weer verder zonder problemen. Wel apart om in Kiev te zijn terwijl oranje vanavond moet spelen tegen Duitsland. Onderweg komen we als reclame grote voetballen tegen en een hoop vlaggetjes. Speciaal sfeertje . Hopen dat oranje gaat winnen! Onderweg zien we een hoop ravage die de afgelopen storm heeft nagelaten. Bomen geknakt als een luciferhoutje veel takken op de weg. Zitten nu in een soort tropische bui zien geen hand voor ogen. O ja vergeet ik nog te vertellen ten noorden van Kiev ligt Tsjernobyl ons allen wel bekend van de kernramp in 1986. Wij zijn er vlak bij geweest hopen dat we niet al te stralend thuis komen! De andere helft van de groep zit in Kurt en gaan daar de voetbalwedstrijd bekijken. Wij zitten vlak bij Polen en gaan er natuurlijk ook voor zitten. Allemaal veel kijkplezier zo en we gaan winnen!! Wordt vervolgd

Jannie & Hendrik Jeijsman

Hallo reizigers, Wij hebben weer een tijdje naar jullie prachtige foto's zitten kijken. De verhalen en avonturen zullen hiermee nog lang beklijven. Een ding valt op, wij zien Janny niet of te weinig. Da's niet goed.
Peter je hebt haar toch niet geruild voor 2 uitgedroogde kamelen, of is zij de enige fotograaf? Ha ha:-). Wij willen spoedig het hele verhaal horen en ik meen volgende week een afspraak met de tandarts te hebben. Joepie! Veilige reis verder en Carpe diem! J&H