pekingzeeland.reismee.nl

Op naar Peking

Hallo allemaal,

Nou dan is het toch zover! Na maanden voorbereidend werk te hebben verricht om alles rond te krijgen is mede dankzij de hulp van Frank en Maarten Temeij gelukt om de visa route enz. in orde te krijgen. De auto's 5 stuks en 2 motoren zijn in april de containers ingegaan en zijn nu reeds in China. Zaterdagavond vliegen we met 11 pers. t.w. Frank Frits Diny Kees Hanny Ad Martin John Sander Peter en Janny naar Peking waar we 2 dagen hebben om de stad te verkennen. Met een busje gaan we maandag naar de haven (Xingang) om de voertuigen op te halen. 2 dagen hebben we daar voor uit getrokken i.v.m. de nodige bureaucratie waar we tegenaan zullen lopen. Ja en dan gaat de rit beginnen. We reizen ongeveer 5200 km. door China daarna Kazachstan Rusland Oekraine Polen Duitsland Nederland. We hopen dat het een fantastische reis gaat worden waar we jullie van op de hoogte willen houden. Alleen moeten we op zijn tijd wel een internetcafe of iets dergelijks vinden om de verhaaltjes door te sturen. Maar we verwachten dat dat gaat lukken.

Lieve groeten voor jullie.

update: de douane in China is onze auto's aan het zoeken!

Ron Giljam

Beste Peter en Janny,

Nogmaals een heel goede reis gewenst. Ik hoop dat jullie genieten van de lange tocht en weer veilig thuis komen.

Groeten,
Ron.

Tamara en Dick

Hallo papa en mama,

wij willen jullie en jullie mede reizigers heel veel plezier wensen tijdens deze unieke tocht.

Groetjes uit Slagharen

Jan en Nel van Malland

Hallo Peter en Janny,

Wij wensen jullie een fantastische reis. Geniet ervan.
Wij gaan jullie natuurlijk volgen.
Liefs
Jan en Nel

Jac van Maasakkers

Met wat voor auto's rijden jullie terug?
T.z.t. zie ik graag de foto's. Misschien iets voor de EEEC jaar dvd?
Groeten van Marian en mij en een prachtige reis!
Wij vertrekken vrijdag 18 mei voor een caravan rondreis Spanje.

anneke de ruiter

Heel veel plezier!
geniet ervan en we hopen jullie gezond en wel terug te zien!

Marianne Florschütz

Heel veel plezier gewenst! Het lijkt me een hele spannende uitdaging door die landen heen te reizen waar geen mens je verstaat en ze jou niet verstaan. Maar het zal in ieder geval een ervaring zijn om nooit te vergeten. Hopelijk vindt de douane jullie auto's op tijd!
Goede reis en leuk dat jullie ons op de hoogte houden!

Marianne

Peter

Hallo Kees en Hannie. Ik wens jullie een hele goede trip toe. Geniet van deze reis waar jullie zo naar toe geleefd hebben. Ik hoop via deze site jullie avonturen bij te kunnen houden. Goede reis!

Anja

Hallo Hannie en Kees.
Ik hoop dat jullie gaan genieten van deze prachtige reis. Ook ik ga jullie volgen op deze site.
Goede reis.
Lieve groetjes van Marlijn Jochem, Jorian Danique, Anja.

Leen en Willy Jonker - Poot

Hallo allemaal,
Wij wensen jullie allemaal een geweldige reis en weinig problemen toe. We volgen graag jullie belevenissen via de website. Groeten van Leen en Willy, oom en tante van John Poot.

Margreet en John Michielsen.

Wat er ook gebeurt,blijf altijd de moed er in houden,"want alles sal reg kom".
Wij zullen jullie avonturen blijven volgen en vooral "meeleven". All the best.

Roelie en Henk

Hallo Frits en Dinie en Peter en Janny en de verdere reizigers

We hopen dat jullie een mooie en geweldige reis hebben en er veel van mogen genieten
wij genieten ook.

groeten van Roelie en Henk vanuit Alberta Canada.

ps.Dinie slaap slaap lekker in te mooie tent.

Riek

He hier een bericht uit Limburg, wens jullie een heel goede reis en een fijne tijd. Kom gezond weer terug.

Riek

familie W.Dalebout

goede reis toegewenst ,we zijn benieuwd hoor naar jullie belevenissen,maar er wat moois van .

groeten van William,Rianda,Gwen en Levi Dalebout

heleen poot

net terug van schiphol jullie zitten nu in de lucht goede reis en geniet ervan

Jaap en Wuppie

Hopen dat jullie lekker hebben geslapen of nog slapen!Veel liefs.

Johan en Janny

Hopen dat jullie een fijne reis hebben gehad. En we houden jullie in de gaten.
Geniet ervan.

GRE & DICK

heel veel avontuur toegewenst allemaal vanuit Hardenberg

jan poot

Was erg fijn om jullie uit te mogen zwaaien op schiphol, brok in de keel toen jullie laatste groet daar was, het was erg stil in de auto terug met terry, verschrikkelijk veel plezier en probleemloze kilometers en ad als je de containers niet kan vinden kom ik graag helpen.

Eg enZiny

Een hele mooie reis ge niet er maar lekker van dit doe je maar een keer dus genieten samen

groetjes uit Hardenberg

Conny Poot

Heel veel plezier en succes met alles wat jullie tegenkomen op de route 'onderweg', zorg goed voor elkaar en kom veilig en gezond weer thuis!! Wij reizen via het reisverhaal met jullie mee!! Lieve groeten, Conny

Opa Johannis Poot

Hallo John en andere reisgenoten van Pekingreis.
Ik vind het fijn dat ik je nog even gesproken heb voordat
je de lucht inging. Ik wens jullie een hele fijne en
boeiende reis en veel plezier met zn allen en een behouden thuiskmst.
Ik blijf je steeds volgen op deze toer, zeer interesant.
Groeten van opa Johannis.

Victor

Hallo Ad, succes maar vooral ook veel plezier onderweg!
Groeten uit Zoetermeer

Daniëlle, Gerwin en Anouk

Hallo reizigers,

Heel veel plezier en geniet van deze geweldige reis. We zullen jullie blijven volgen.

Daniëlle, Gerwin en Anouk

wim en liesbeth van der have

hallo allemaal erg spannend allemaal heel veel plezier gewenst vanuit canada en als jullie nog een nieuwe reis boeken weet ik hier ook wel een leuke route we blijven jullie volgen en john ik hoop je persoonlijk te spreken over al je ervaringen tijdens deze reis

groeten wim en liesbeth ,victoria corner ,new brunswick ,canada

Everdina

Ik hoop dat jullie een enerverende reis zullen hebben met veel mooie ervaringen en niet te veel trubbles,......hou het heel en veilig !

janny en Hendrik Jan

Hoi hoi Frits en Dini
Geniet elk uur,van dit grote avontuur.
Van oost naar west,op het eind heelhuids thuis best.
Groeten van Janny en Hendrik Jan