pekingzeeland.reismee.nl

rusland

Hallo allemaal,

Eindelijk weer online! Ik zal niet alles opschrijven wat we hebben meegemaakt alleen het laatste opzienbarendser. De groep heeft zich gesplitst. Ad Martin John Sander Kees en Hanny wilden het rustiger aan gaan doen en hebben zich voor genomen er 6 weken over te gaan doen om thuis te komen. Diny Frits Frank Peter en Janny gaan gewoon het schema aanhouden. De overgang van Kazachstan naar Rusland verliep moeizaam omdat ons visum was verlopen. Het betekende 5 uren verplicht wachten en met tussenkomst van de Ambassade mochten we eindelijk de grens over. Aan de russische zijde moesten we alles uitpakken ivm drugs. Zelfs een hond moest gaan snuffelen. Maar de sufferd vond niets! De anderen moesten vandaag de grens over en dat kostte nog veel meer tijd. Uiteindelijk zijn ze zonder kosten ook Rusland ingekomen door bemiddeling van Frank.

Morgen zijn wij ter hoogte van Kiev. In principe zijn wij (Janny en Peter) zaterdag weer thuis. Want wij moeten maandag weer aan de slag.

Wordt vervolgd

Gebroeders van Ast

Het kan nog net , MF gefeleciteerd want 50 wordt je maar een keer . Allen een goede tweede helft gewenst en geniet er van , aan de grensovergangen kun je je rustuurtjes dik maken . Groetjes van ons allen , we zijn druk met t nieuwe dak .
Jos

harm en hennie

gelukkig horen we weer wat van jullie,goede reis verder

Rina en Ger

Jammer dat jullie gesplitst zijn.Als je met een groep weggaat is het leuk,als je ook met de groep weer thuis komt.Maar het is niet anders.Ben benieuwt hoe het met de reis verder gaat.Wij lezen het met veel plezier wel.

Rina en Ger

Hallo Frank.Deze is speciaal voor jou.Bedank voor het mns je en verder de reis veel sterkte.

Jannie & Hendrik Jeijsman

Fijn dat de digitale data weer stroomt. Wij laven ons weer direct aan jullie verhalen. Vraag de ploeg van Kees en Hanny door te gaan met bloggen anders vallen we wéér in een gat vol onzekerheden. Horen jullie daar iets van het thuisfront? (Nou ja...relativiteit van onderwerpen)
Mondiale economische crisis!!! / EK - NL verliest van Denemarken / Brussel wil de Hedwige polder onder water. Bleeker gaat geiten melken. Bij thuiskomst dus veel werk aan de winkel. Martin gaat prima en het regent hier. Geniet verder van alle verrassingen onderweg en een behouden voortzetting van jullie reis gewenst.

Nel van Malland

Heerlijk om weer wat van jullie te horen. Heb er naar uit gekeken. De foto's ook alweer bekeken. Geweldig.
Hoop jullie snel weer te zien.
Nog een hele goede reis gewenst!!

Henk Blom

Mooie foto's vanuit de tent. Leuke afwisseling voor de mensen daar. Veel bekijks natuurlijk. Goeie reis verder. Ik zal blij zijn als jullie weer heelhuids in je eigen tent zit.

elly

heel jammer dat jullie splitsen na zoveel samen te hebben meegemaakt.
Maar ja de arbeid roept ......
Doen jullie verder voorzichtig en de ploeg die langer blijft : Je mist echt niets hier hoor!! Goede reis voor iedereen. Lieve grtjes.

everdina

wat een prachtige reis en mooie fotos, overigens ...het geeft me een beetje n beeld waar mn bewoners/clienten vandaan komen-:) . geniet !!

Margreet en John Michielsen

Wij wensen jullie voor de laatste loodjes nog heél veel reisplezier in uitstekende gezondheid en vrolijkheid en in ieder geval zijn jullie weer welkom in ons kikkerlandje.
All the Best!

marijke Postuma

Jammer dat jullie splitsen toch hebben jullie al veel gezien en meegemaakt met elkaar. Ik wens de groep die doorgaat nog een mooie reis, en ik wens de mensen die naar huis gaan een behouden thuiskomst

jaap en wuppie dreves

Nog veel plezier met de laatste kilometers .
Frits en Diny ,wij gaan morgen weer naar huis van camping,, de frisse wind''.Veel liefs en een dikke knuffel.