pekingzeeland.reismee.nl

Kleine update!

Beste allemaal,

Aan mij is per SMS gevraagd een kleine update te geven over de stand van zaken m.b.t. de groep.

Undecided
Ze zitten nu op de helft van het aantal kilometers dat ze in totaal moeten rijden! Ze rijden nu bij Turkistan waar het ongeveer 33 graden is. Het zijn zeer slechte wegen en er is veel radarcontrole. Een boete wegens te hard rijden hebben ze ook al binnen. Zodra ik meer nieuws heb of de groep heeft weer internet horen jullie meer!

Groetjes,

Ingrid van Malland

John en Margreet Michielsen

Wij hopen dat jullie allemaal zorgen vrij en gezond de tweede helft van de reis volbrengen.All the Best!

Fam. Padmos

Weten even niet anders hoe te bereiken , dus :
*****************************************
Er is er een jarig Hoera , Hoera !!!
Ja MF ,zoals dat genoemd wordt - heb je nu Abraham gezien / we willen je daar in dat verre land van harte feliciteren & met de hele groep een fijne dag en een voorspoedige reis , verder !
Bedankt voor je kaart & de groetun uut Briepe
Oom Iman,Tante Hennie& Marco

leo en ineke

hoi martin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van iedere minuut, op deze manier jarig zijn maak je misschien nooit meer mee. Ook vele groetjes aan john en iedereen in jullie ploeg en nog een hele mooie, voorspoedige reis verder!! groetjes uut sir

Sjaak, Jos Jeanne en Richard

Heeeej MF, gefeliciteerd met je 50e verjaardag en nog vele gezonde en avontuurlijke jaren toegewenst! Wij genieten van jullie verhalen en foto's. Wat een prachtige reis. We wensen iedereen een goede doorreis verder zonder pech en veel plezier. Groetjes van de Flikweertjes

jan en heleen poot

martin van harte met je verjaardag gaat je geld kosten vandaag ha ha geniet ervan groeten aan iedereen . wehopen snel weer wat van jullie te horen.

Ton, Janita en kinderen

Martin, alsnog van harte met je 50ste verjaardag en dat in China! We volgen jullie en horen graag je belevenissen als je thuis bent. Maar daar moeten jullie nog heel wat kilometertjes voor gaan. Een heel avontuur. Nog een goeie reis verder en "geniet"van al het mooie daar. Groetjes van ons.

cor boot

Een goed verloop van de laatste fase van de reis gewenst!
Ik ben benieuwd hoe warm het bij jullie momenteel is, zie onderstaand weerbericht. Op Schouwen is het wat "magertjes" wat temperatuur betreft. TAV Ad: je trekker staat startklaar ...

HITTE IN OOST-EUROPA

Grote hoeveelheden neerslag zijn de afgelopen dagen gevallen in het noordwesten van Oekraïne. In de deels aan Polen grenzende ‘Volynska oblast’ (oblast staat voor provincie) werd in Volodymyr-Volynskyj 75 mm opgevangen. Nat én koel is het in het Poolse Krakow (Krakau). Gisternacht viel daar 44 mm. In het grootste deel van Oekraïne is het overigens zonnig en zeer warm en de komende dagen neemt de hitte eerder toe dan af. Maandagmiddag werd in Charkov 32,1, in Kherson 34,0º gemeten.
In het zuiden van Rusland is de hitte nog intenser. Jaskul, met 44,0º op 11 juli 2010 houder van het Russisch hitterecord, meldde 35,2, Volgograd 35,3 en Verhnij Baskuncak 36,2º.

Jac en Elly.

beetje laat maar ik begrijp dat je jarig was?
Alsnog van harte en was het een gezellige verjaardag??
Lieve grtjes van hier en zorg goed voor elkaar. Jac. en Elly
P.s je weet nu waar abraham de mosterd haalt!