pekingzeeland.reismee.nl

peking

Ni Hao allemaal,

Allereerst hartelijk dank voor alle leuke en lieve reacties. Tevens iedereen bedankt voor alle geschonken fotoruimte. We kunnen nu 1400 foto's plaatsen !! Dat zal alleen niet gebeuren want het kost nogal moeite om ze op de site te krijgen. Dus het is onnodig dat iemand nog foto's inkoopt. Zijn vanochtend op tijd vertrokken met een ingehuurde bus eerst naar het Olympisch stadion het 'vogelnest'een van de grote trekpleisters van Peking waar we ook de groepsfoto hebben gemaakt. Daarna naar een bekend stuk muur buiten Peking bekeken. In colonne kun je gaan lopen op de muur verschrikkelijk druk. John en Sander hebben echt km. afgelegd daar werd het uiteindelijk rustiger. Toch bijzonder om hier te zijn ondanks het commerciele. 's Middags naar het zomerpaleis prachtig gelegen aan een meer. Na enkele uren weer met het busje vertrokken alwaar we 's avonds met 5 pers. een voorstelling hebben bijgewoond van acrobaten ongelooflijk wat die mensen presteren. Met een taxi terug, kregen daardoor een prachtig zicht op Peking in de avond. Wat een wereldstad.

woensdag 15 mei.

Vanochtend de tempel van de hemelse vrede bezocht wat gelegen is in een groot park en waar mensen veel met sport zingen enz. doet. Daarna naar een winkel waar ze zijde verkopen in allerlei vormen van dekbedden tot uiterst vrije kleding. Tevens kon je een machine in werking zien die cocons afrolde tot zijdedraad. Uit een cocon komt ongeveer 1 km. lange draad. Het was bijzonder leuk en leerzaam om dit eens te bekijken. 's Middags het plein van de hemelse vrede overgestoken op weg naar de verboden stad. Erg groots en indrukwekkend allemaal. Hebben zeer veel moeten lopen en zodoende een beetje afgedraaid. De kleuren op de temels staan voor geel-de keizer rood-geluk blauw-de hemel. Vanavond gaat een gedeelte van de groep naar een kung-fu voorstelling de anderen naar een hard-rock cafe. Morgen wordt het echt spannend dan gaan we naar de haven om de auto's en motoren te scoren. We zijn zeer benieuwd.

Update opa van John de hartelijke groeten van ons allemaal geweldig leuk dat u ons volgt!

Zai jian (tot ziens)

Rina en Ger

Heel mooi wat jullie daar allemaal zien,vooral als je het een en ander op de TV heb gezien en jullie nu in werkelijkheid.Wij zullen voor jullie duimen dat de auto`s en moteren goed zijn over gekomen.
Groetjes aan allen.

Angelique

Lijkt me heel bijzonder om in zo'n totaal andere cultuur te dolen. Enorme indrukken komen op jullie af en dit is nog maar het begin...
Hoop dat de auto's en motors scoren zonder al teveel poeha lukt maar gezien de voorbereidingen ben ik heel benieuwd!
Blijven genieten en wij blijven jullie volgen.
Liefs

Jannie en Henk

Heel leuk om jullie reis zo nauwgezet en actueel te kunnen volgen. Wènhòu suôyôu (Groet aan allen)

wiek en jan willem

Hey Frankie boy en iedereen

Jullie hebben al een hoop gezien in korte tijd.
Hoe is het weer daar?
Frank lukt het nog een beetje met je dieet?
Alvast een goede reis en blijven graag op de hoogte.
Frank , grtjs van wiek en jw

Cees en Ina

Hoi, Hoi,
Al een prachtig begin van die geweldige reis. En het begint al gelijk overweldigend want het mooiste van Peking heb je toch even snel te pakken. Of wij alles kunnen volgen en reacties kunnen geven ligt ook bij ons aan het feit of het compu-tje het overal doet. We zien wel.
Een hele fijne en mooie voortzetting van jullie reis.
Lieve groeten van Cees en Ina.

Floris, Roel en Ing

Wauw wat een verhalen en foto's al!! Lieve pap en mam geniet er van! Heel veel succes morgen met het halen van de auto! Hele dikke x van ons en een hele speciale van Floris!

jaap & Ger van't Veer

Peter & Janny,
Ik (jaap) ben vandaag net terug vanuit Noord-Albanië en we zullen jullie nu gaan volgen en duimen dat er geen al te grote problemen zijn bij de douane.
Geniet en beleef
jaap & Ger

cees en janny

Hoi, leuk om jullie zo te volgen fijne reis en de groeten allen,ook de Heiboers

janny en cees

nathalie

ad en martin,

wat een gave foto´s en wat leuk dat we dat allemaal kunnen bekijken! heel veel plezier daar (maar dat zal wel lukken;)) groetjes uit zeeland!

joke

Wat een groot plezier,beleef ik met jullie reis..Hier !
De file op de muur, was zeker van korte duur ?
Wat enig om zo met jullie mee te gaan
Ik loop lekker achter jullie aan
Ga dus maar veel doen...Van Joke een dikke zoen!

Floor de Feiter

Wauw! Wat onwijs veel indrukken al in zo'n korte tijd! Ziet er prachtig uit!

Liefs!

Niek Rademaker

Gaaf joh! Succes morgen in de haven! Ik ga jullie zeker volgen! Hiep hoi

Lenneke & Malissa

hee ad en martin !
wat een leuke foto's ! Veel gezien in nog maar 2 dagen. Maar hopen dat alles goed gaat verder met de auto's etc. we moeten nu een 5 uurtje zonder jou doen haha ! voorspoedige reis ! x lenneke, Malissa en indi

Terry Bom

Wat ziet jullie reis er al veelbelovend uit! En dit is nog maar het begin... nog veel meer gaat komen, nog veel meer te bewonderen en te zien.

Een hele goede reis, zet 'm op en geniet!

Liefs, en een extra kus voor m'n liev'n :)
Terry

Pauline

Heel erg leuk om jullie zo te volgen. Een goede reis nog en veel plezier!

Debby van Dijk

Hoi Hannie, Kees, Peter en Janny,

Wat leuk dat we de reis kunnen volgen. We missen jullie wel hoor op het strand, maar alles gaat hartstikke goed ;).... Op naar een druk weekend! Jullie heel veel plezier, en ik blijf jullie volgen...

Dikke kus Debby

Dick en Marijke Wessel

Ha, ha. Nu lekker slapen in een hotel! maar straks bovenop de auto! Veel succes.
Veel plezier op jullie verdere "ontdekkingsreis. Groetjes uit Renesse