pekingzeeland.reismee.nl

kuitun

Dag volgers,

Vandaag weer 400 km gereden en zitten nu ongeveer 650 km. van de grens met Kazachstan. Maandagochtend gaan we de grens over aangezien ze het weekend gesloten zijn!! Dat kunnen wij ons niet voorstellen. Voorlopig is dit het laatste mailtje want morgenavond slapen we in een zeer rustig gebied waar geen internet is en hoe het maandag verloopt kan ik natuurlijk nog geen zinnig woord over zeggen.

Allemaal een heel gezellig weekend mochten we weer verbinding hebben dan horen jullie weer.

hartelijke groeten van de groep

GRE & DICK

hallo reizigers, wij genieten van jullie verhalen en foto,s en wensen jullie veel reisplezier.

Rudi

leuk om dit avontuur te volgen, het gaat volgens mij nog voorspoedig! Houden zo!! Groeten aan iedereen,speciaal aan John Martin Ad Hanny en Kees,

henk blom

Prachtige foto van Peter in een tandartsstoel. Hoe voelde dat?
Ook mooi uitzicht op de buiken van motormonteurs. Dat is iets wat de meeste chinezen niet hebben.
Met zo'n vrije zondag heb je mooi de gelegenheid in Kuitun naar de kerk te gaan.

Anja en Peter

Verplicht rust alvorens de Chinese grens over te steken. Je kleine zus is trots op je Kees. Jij windt de Chinese autoriteiten wel om je vinger! Goede reis verder. Het is hier trouwens verrekes koud in Oisterwijk. Salut en veel liefs aan jullie avonturiers!